Inici‎ > ‎Notícies TERRITORI‎ > ‎

Convocatòria concentracions 20 de juny

publicado a la‎(s)‎ 17 jun. 2014 2:36 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 17 jun. 2014 3:27 por Federació de Sanitat CCOO Catalunya ]
Des de la Plataforma pel Dret a la Salut en la que CCOO també hi som, es convoquen a concentracions a tots els hospitals i centres sanitaris arreu del territori català.  La convocatòria és tant per treballadors i treballadores com per la ciutadania.  La propera convocatòria és pel proper divendres dia 20 a les 12 hores.

Us adjuntem el cartell general de convocatòria i un específic on podeu afegir el nom del vostre centre. Feu la màxima difusió, hem de garantir un bon nombre de persones. Com d’altres vegades també hi haurà una acció sorpresa de la que no es poden donar detalls. Si creieu que no es pot fer al vostre centre podeu anar a donar suport a d'altres.

A les xarxes socials podeu utilitzar els següents hastags: #20J  #EsPublicEsTeu #retalladesperprivatitzar

Contra les retallades en condicions laborals i drets socials

Mobilitza’t  !!!

ĉ