Inici‎ > ‎Notícies TERRITORI‎ > ‎

CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central es fusionen en una sola estructura sindical

publicado a la‎(s)‎ 27 may. 2014 3:36 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 27 may. 2014 3:46 ]

L'objectiu és fer unes CCOO encara més útils i més fortes
Les unions territorials de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central seran un únic territori organitzatiu a partir de l'11 d'abril. El congrés de fusió de la Unió Intercomarcal de CCOO Vallès del Occidental -Catalunya Central se celebrarà aquest divendres, dia 11 d'abril, a les 11.00 h, a la sala d'actes de l'Església Evangèlica de l'avinguda de Béjar, núm. 299, de Terrassa.

La integració de les organitzacions es fa en el marc de la reestructuració organitzativa decidida en el Consell Nacional de CCOO Catalunya.

Es tracta d'una reestructuració interna per fer unes CCOO encara més útils i més fortes. A més, s'aprofitaran millor els recursos materials i humans de l'organització, per tal de garantir el compliment de l'objectiu principal del sindicat: la lluita per la millora de les condicions de vida i treball del conjunt de la classe treballadora i poder donar uns millors serveis al conjunt de l'afiliació.