Inici‎ > ‎Notícies FORMACIÓ‎ > ‎

10ª edició UPEC: "Debatre les idees, transformar el mon" / F Paco Puerto

publicado a la‎(s)‎ 17 jun. 2014 2:33 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 17 jun. 2014 2:34 ]

Els dies 2, 3 i 4 de juliol, a la Sala de les Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya (Rambla Santa Mònica, 10, Barcelona), tindrà lloc la 10ª edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya, UPEC: "DEBATRE LES IDEES, TRANSFORMAR EL MÓN"

L’edició d’enguany comptarà amb la participació, entre d’altres, de Marina Subirats, Joan Tardà, Joan Coscubiela, David Fernàndez, Ada Colau, Raimon Obiols, Josep Ramoneda, Vicenç Navarro, Carme Forcadell, Josep-Lluís Carod-Rovira, Josep M. Àlvarez, Joan Carles Gallego.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA.

Per inscriure-us cliqueu aquí

Programa

Luis Garcia Montero presenta el seu nou llibre, Alguien dice tu nombre, el proper dimecres 18 de juny, a les 18 hores, a la sala d’actes de la seu nacional de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, Barcelona.

A l’acte intervindran l’autor, Luis García Montero, i Rodolfo Benito, secretari confederal d’Estudis de CCOO. Presentarà Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya

Invitació

Cartell

● Demà dimarts 17 de juny, a les 12 h, CCOO de Catalunya farà entrega dels testimonis-denúncies, presentats a CCOO de Catalunya per víctimes del franquisme, perquè siguin incorporats a la Querella 4591/10 contra els crims del franquisme, portada a terme per la jutgessa argentina María Servini de Cubría.

Faran el lliurament en nom de tots els denunciants, tres testimonis, Josep M. Rodríguez Rovira, Gabriel García Ruiz i Montse Benito Piedrafita, acompanyats pel secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

● Finalment, us recomanem que veieu el documental de Montse Armengou i Ricard Belis: A la dreta i més enllà, que emetrà TV3 demà dimarts 17 de juny, a les 21, 50, al programa Sense Ficció. Si t’ha inquietat el resultat de les eleccions europees, aquest documental et donarà pistes del que poden ser els propers moviments de l’extrema dreta a Europa, Espanya i Catalunya...

Per veure un avanç de 2 minuts clica aquí