Inici‎ > ‎

Notícies FORMACIÓ

Convocator​ia Acreditaci​ó

publicado a la‎(s)‎ 17 jun. 2014 9:41 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 17 jun. 2014 9:41 ]

10ª edició UPEC: "Debatre les idees, transformar el mon" / F Paco Puerto

publicado a la‎(s)‎ 17 jun. 2014 2:33 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 17 jun. 2014 2:34 ]

Els dies 2, 3 i 4 de juliol, a la Sala de les Brigades Internacionals de la UGT de Catalunya (Rambla Santa Mònica, 10, Barcelona), tindrà lloc la 10ª edició de la Universitat Progressista d’Estiu de Catalunya, UPEC: "DEBATRE LES IDEES, TRANSFORMAR EL MÓN"

L’edició d’enguany comptarà amb la participació, entre d’altres, de Marina Subirats, Joan Tardà, Joan Coscubiela, David Fernàndez, Ada Colau, Raimon Obiols, Josep Ramoneda, Vicenç Navarro, Carme Forcadell, Josep-Lluís Carod-Rovira, Josep M. Àlvarez, Joan Carles Gallego.

INSCRIPCIÓ GRATUÏTA.

Per inscriure-us cliqueu aquí

Programa

Luis Garcia Montero presenta el seu nou llibre, Alguien dice tu nombre, el proper dimecres 18 de juny, a les 18 hores, a la sala d’actes de la seu nacional de CCOO de Catalunya, Via Laietana 16, Barcelona.

A l’acte intervindran l’autor, Luis García Montero, i Rodolfo Benito, secretari confederal d’Estudis de CCOO. Presentarà Montse Delgado, secretària de Formació Sindical, Estudis i Cultura de CCOO de Catalunya

Invitació

Cartell

● Demà dimarts 17 de juny, a les 12 h, CCOO de Catalunya farà entrega dels testimonis-denúncies, presentats a CCOO de Catalunya per víctimes del franquisme, perquè siguin incorporats a la Querella 4591/10 contra els crims del franquisme, portada a terme per la jutgessa argentina María Servini de Cubría.

Faran el lliurament en nom de tots els denunciants, tres testimonis, Josep M. Rodríguez Rovira, Gabriel García Ruiz i Montse Benito Piedrafita, acompanyats pel secretari general de CCOO de Catalunya, Joan Carles Gallego.

● Finalment, us recomanem que veieu el documental de Montse Armengou i Ricard Belis: A la dreta i més enllà, que emetrà TV3 demà dimarts 17 de juny, a les 21, 50, al programa Sense Ficció. Si t’ha inquietat el resultat de les eleccions europees, aquest documental et donarà pistes del que poden ser els propers moviments de l’extrema dreta a Europa, Espanya i Catalunya...

Per veure un avanç de 2 minuts clica aquí

CCOO llança el pla formatiu per a la Sanitat Pública 2014 amb noves ofertes en el seu catàleg de cursos gratuïts

publicado a la‎(s)‎ 28 may. 2014 2:02 por Federació de Sanitat CCOO Catalunya   [ actualizado el 28 may. 2014 2:02 ]

Foto

A partir d'avui, 5 de maig i fins al proper mes de juny  pots inscriure't en els cursos gratuïts del pla AFEDAP 2014 que ofereix la Federació de Sanitat i Sectors Sociosanitaris de CCOO (FSS-CCOO) i que s'executaran a partir de mitjans del mes de setembre. Una oferta formativa que enguany es completa amb 17 nous cursos en el catàleg, tant per al personal sanitari com per el de gestió i serveis.

Perquè la formació de les treballadores i treballadors de l'àmbit sanitari és el nostre compromís, tot i que la subvenció per part de l'Administració es veu reduïda en gairebé un 6%, respecte a la convocatòria de 2013, la FSS-CCCOO formarà al màxim nombre d'alumnes possible. L'oferta formativa d'aquesta edició inclou cursos dirigits a totes les categories professionals. A més, continuant amb el nostre compromís de garantir la qualitat de l'oferta, absolutament totes les accions formatives per al personal sanitari estan Acreditades per la Comissió de Formació Contínua del Sistema Nacional de Salut (SNS). Per la seva banda, totes les accions dirigides al personal de gestió i serveis (no sanitaris) compten amb el corresponent Reconeixement o aval d'oficialitat.

Modalitats Els cursos s'imparteixen en tres modalitats diferents:

• A distància: amb enviament a l'alumne / a del material del curs.
• On line: el material es troba en una plataforma de suport virtual
•Teleformació: treballant en una plataforma d'internet interactiva. Els cursos en modalitat on line i teleformació s'incrementen de manera significativa, representant el més del 36% del total del Pla.

És fonamental garantir la permanència dels
alumnes i les alumnes en el desenvolupament del curs al qual s'hagin inscrit perquè, tot i que els cursos són gratuïts, qualsevol abandonament detreu la possibilitat d'accedir a la formació a una altra persona.
Finalment, la FSS-CCOO sol · licita i agrairà a tots els alumnes que omplin el qüestionari de valoració de l'activitat formativa, ja que ajudarà a millorar l'oferta en futurs exercicis: és un compromís de CCOO col · laborar en garantir una formació de qualitat i accessible a tot el personal de les administracions públiques sanitàries, independentment del Servei de Salut en què treballi.

No perdis temps i apunta't http://sanidad-formacion.ccoo.es

LA TEVA FORMACIÓ - EL NOSTRE COMPROMÍS!

1-3 of 3