Inici‎ > ‎

Notícies TERRITORI

CCOO considera que cal completar els protocols d’actuació davant l’ebola i altres patologies infeccioses

publicado a la‎(s)‎ 26 ago. 2014 8:07 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 26 ago. 2014 8:08 ]

Sense títol

publicado a la‎(s)‎ 26 ago. 2014 7:51 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 27 ago. 2014 0:11 ]

Sense títol

publicado a la‎(s)‎ 26 ago. 2014 7:37 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 26 ago. 2014 7:48 ]

Nota informativa de la Mesa Sectorial del 24-07-2014

publicado a la‎(s)‎ 25 jul. 2014 7:20 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 25 jul. 2014 7:20 ]

Apreciados compañeros,
os adjunto la nota informativa de la reunión de la Mesa Sectorial que se celebró el 24-07-2014 por la tarde.

vaga no es delicte Gaceta sindical

publicado a la‎(s)‎ 6 jul. 2014 9:36 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 6 jul. 2014 9:36 ]

Revista ASSEMBLEA digital núm.16

publicado a la‎(s)‎ 17 jun. 2014 2:49 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 17 jun. 2014 2:49 ]

Us fem arribar l'exemplar número 16 de la revista "ASSEMBLEA digital" de CCOO VallèsOccidental, Bages i Berguedà, revista que anirem editant i publicant al nostre territori, donant a conèixer els esdeveniments més rellevants de les nostres comarques.

El número editat és:

En aquest altre enllaç podreu veure l'històric de revistes sindicals, així com les següents revistes digitals que anem publicant:

Convocatòria concentracions 20 de juny

publicado a la‎(s)‎ 17 jun. 2014 2:36 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 17 jun. 2014 3:27 por Federació de Sanitat CCOO Catalunya ]

Des de la Plataforma pel Dret a la Salut en la que CCOO també hi som, es convoquen a concentracions a tots els hospitals i centres sanitaris arreu del territori català.  La convocatòria és tant per treballadors i treballadores com per la ciutadania.  La propera convocatòria és pel proper divendres dia 20 a les 12 hores.

Us adjuntem el cartell general de convocatòria i un específic on podeu afegir el nom del vostre centre. Feu la màxima difusió, hem de garantir un bon nombre de persones. Com d’altres vegades també hi haurà una acció sorpresa de la que no es poden donar detalls. Si creieu que no es pot fer al vostre centre podeu anar a donar suport a d'altres.

A les xarxes socials podeu utilitzar els següents hastags: #20J  #EsPublicEsTeu #retalladesperprivatitzar

Contra les retallades en condicions laborals i drets socials

Mobilitza’t  !!!

Concentració de la plantilla de l'hospital Moisès Broggi

publicado a la‎(s)‎ 27 may. 2014 4:02 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 27 may. 2014 4:02 ]

Foto

Avui, dimecres 21 de maig i amb el lema: "Junts treballem", els treballadors i treballadores de l'hospital Moisès Broggi s'han concentrat davant de les instal·lacions del centre sanitari per denunciar els reiterats acomiadaments que ha fet l'empresa en els últims mesos.

Des de la Federació de Sanitat de CCOO donem els nostre suport als treballadors i treballadores de l'hospital Moisès Broggi en la seva lluita pels llocs de treball.

CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central es fusionen en una sola estructura sindical

publicado a la‎(s)‎ 27 may. 2014 3:36 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 27 may. 2014 3:46 ]

L'objectiu és fer unes CCOO encara més útils i més fortes
Les unions territorials de CCOO del Vallès Occidental i la Catalunya Central seran un únic territori organitzatiu a partir de l'11 d'abril. El congrés de fusió de la Unió Intercomarcal de CCOO Vallès del Occidental -Catalunya Central se celebrarà aquest divendres, dia 11 d'abril, a les 11.00 h, a la sala d'actes de l'Església Evangèlica de l'avinguda de Béjar, núm. 299, de Terrassa.

La integració de les organitzacions es fa en el marc de la reestructuració organitzativa decidida en el Consell Nacional de CCOO Catalunya.

Es tracta d'una reestructuració interna per fer unes CCOO encara més útils i més fortes. A més, s'aprofitaran millor els recursos materials i humans de l'organització, per tal de garantir el compliment de l'objectiu principal del sindicat: la lluita per la millora de les condicions de vida i treball del conjunt de la classe treballadora i poder donar uns millors serveis al conjunt de l'afiliació.

1-9 of 9