FARMÀCIA - I Conveni interprovincial d'oficines de farmàcies per a les províncies de Girona, Lleida i Tarragona

publicado a la‎(s)‎ 17 jun. 2014 2:21 por Sindicat Intercomarcal Sanitat VOCC   [ actualizado el 17 jun. 2014 2:22 ]

FotoAls locals de Comissions Obreres de Catalunya s’ha signat el I Conveni interprovincial d’oficines de farmàcies per a les províncies de Girona, Lleida i Tarragona.

Aquest conveni garanteix la regulació de les condicions de treball a tots els treballadors i treballadores del sector, ja que fins a l’actualitat estaven regulats pel Conveni estatal d’oficines de farmàcia, conveni que perdrà la ultraactivitat el dia 8 de juliol, per la postura de les patronals del sector que volen desregularitzar-lo del sector.

Aquest I Conveni garanteix la seva mateixa continuïtat, ja que en cas de pèrdua de la ultraactivitat s’ha acordat sotmetre’l a l’Acord per al suport i l'acompanyament als processos de negociació col·lectiva en ultraactivitat.

Aquest conveni també  garanteix una millor estabilitat en l'ocupació a les farmàcies ubicades en zones turístiques.

Un altre dels objectius és el de caminar cap al I Conveni nacional d’oficines de farmàcia de Catalunya.

Veure en pdf